hello there good lookings


HOJ HOJ , det är så vi säger ! söndag igen och skola imorgon. Men nu är det en dag i taget, sitter uppe nu och klockan är halv tio och ingen är vaken förutom jag som också har pluggat lite i pärmen , favorit pärmen faktiskt . Idag blir det en skön dag med gamla klasskompisarna och madde , luncha tillsammans  =) Jadu igår var en rolig dag det med , först jobbade jag lite i sommarhettan , och hoppades att när jag gick ut med mackorna skulle få lite färg men det var nog bara en inbillning . Senare på kvällen gick jag till johanna för att mumsa tacos med hennes päron och hon , vilket alltid är lika trevligt . Vi cyklade ( som vanligt ) in till stan för att möta frida även kallad larven och köpte jordgubbar att mumsa på .
Men det blev ingen prutning denna gång . Emma is the svikare men jag gillar dig ändå =) haha nej det gör inget vi ville bara träffa dig en stund men vi ses ju idag =)


Jag har bara fyra dar kvar fyra dar kvar fyra dar kvar =) YES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0