ledigledigledig

idag vare skönt med sovmorgon vill jag lova =)
först åkte jag med syrran till kupolen och senare träffade jag frida där
vi kunde inte motstå frestelserna av el macon på donken , så vi käkade där
riktigt gott & nyttigt eftersom vi skulle träna efteråt så blir det ju + - 0 :)
vi tog en sväng på kupolen , hittade inget men frida shoppade
vart en kaffe & choklad på donken sen , vilket kanske inte var det bästa eftersom vi tog den en kvart innan
gympapasset började :P menmen , vi körde hårt ändå =)

nu ska jag mysa med syster och kanske ta ngn varm macka =)

pusshej

Kommentarer
Postat av: frida

det var mys idag :)

2008-01-29 @ 21:32:04
URL: http://bubbelshake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0