LEDIG

fastän man är ledig så följer jag med johanna till skolan :P men hon hade bara idrott så det var skönt. Fick faktiskt vara med och bowla, haha om det gick bra det säger jag inte. Igår var det myspys med johanna hemma hos mig. vi hade trevlans och hon sov även över. vi shoppade också innan på Kupolen. Dagens inköp: två t-shirtar, skor, mössa, leggings och örhängen =) Sitter nu på haga och väntar på att sis ska komma och hämta mig . Ska senare åka till mormor :)
träningsvärk har jag också och latisen orkade ju inte träna igår , haha . men jag tycker synd om dig :/



visa vad du känner och ser
du kan inte alltid stå där och le  / j

Kommentarer
Postat av: emma

jasså så du avslöjar inget om bowlingen sötis? :D

2008-01-25 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0