mkt mkt bra

Veckorna går fort och tidern bara drar iväg . poeten själv har talat :P haha , nyss kommit hem till Johanna och snart bär det iväg för en promenad till coop . stammisarna som alltid är där . vi har haft riktigt kul , igår var det många turer - kupolen - tennishallen - johanna - jossan . Med dig har jag då aldrig tråkigt . Värsta uppståndelsen är ju att JOHANNA HAR KLIPPT SNELUGG :D haha du är tuff nu , men jag är riktigt stolt över dig =) nästa vecka ska jag ner till habo med frejja :) lääängtar . GODIS & SHOPPING står högst på listan . jag är faktiskt nöjd över mig själv , igår åt jag äntligen godis , haha :P nu blir det sista veckan på praktiken och sen är det sportlov och då ska jag nog sporta hade jag tänkt :P



nu ska jag gå och äta lunch med frejja , vi hörs !

du är bäst ska du veta J

Kommentarer
Postat av: Freja

du är bättre (L)

2008-02-17 @ 19:25:31
URL: http://frejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0