lyckad dag/kväll

Nu är jag äntligen hemma fast måste snart åka igen . Igår var jag i Falun hela dagen , och kul hade vi kan jag lova ! Första blev det shopping i stan och senare åkte vi hem till Marica där vi hade kalas för henne :) tack för en lyckad kväll brudar =) Idag ska jag träffa frida & emma på kupolen och kika lite där , senare på kvällen har jag match i maserhallen . Efter det blir det tacos hos frida , med även emma =) riktigt myspys . haha , detta har vart rena tacoveckan för min del . tacos & tacomacka igår , idag vart det tacos till frukost och tacos till middag :P men jag tröttnar aldrig . =)



(om det ändå vore så lätt)


Kommentarer
Postat av: emma

tacos for life!

2008-02-01 @ 18:55:14
URL: http://dubbelklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0