helgens händelser



Först så var väll händelsen i helgen , gymnasiefesten :) vilket var mkt kul , lite kanske inte var så bra till exempel musiken men det märktes inte för vi dansade lika bra ändå. Kom hem till typ halv tre och somna väll efter tre efter några nattmackor med emma :) mys hade vi . Även på lördag , då åkte vi till stan och hämtade lite väskor och sen så stod vi där i regnet , hahah nejdå , vi gick och solade lite på solstationen , först var vi lite osäkra men vi bestämde oss sen . Sen sa emma att vi måste gå till kupolen och äta cheese , haha och inte gick det att säga nej inte :P så det blev en riktigt smarrig beställning från mc donalds =)

Senare på kvällen vart det tacos med pappa & syster efter att ha tittat på den bästa filmen , serien EVA & ADAM det kan inte bli bättre . Jag måste erkänna att jag skrattade fastän jag såg på det själv :P En skön lördags hemmakväll, så på söndag blev det en tidig morgon för att åka till min köra mormor och gratta henne på födelsedagen =)
Och nu är det måndag och jag längtar redan till helgen men skolan är ändå alltid kul :)
idag har vi haft långhårsuppsättningar på frisörlektionen och slutade ganska tidigt. Jag väntar nu på att pappa ska komma hem så jag kan äta middag och sen åka och träna med amanda på friskis =)

jag vet inte emma men jag hoppas jag lyckades med ett lite längre inlägg den här gången :p

Kommentarer
Postat av: emma

haha jo lite längre kanske jossan, ett mkt fint inlägg! och såklart vi inte kunde skippa cheesen, MUMS... och ditt morotsbröd, det var grejer det! blev din mormor glad för sjalen? puss (L)

2008-04-14 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0